Νέος κινητήρας 450hp με σύστημα ad blue μόνο!
Η Scania έχει πλέον διευρύνει περαιτέρω την ήδη ολοκληρωμένη γκάμα των Euro 6-πιστοποιημένων κινητήρων φορτηγών. Όποιος χρειάζεται 450 hp, μπορεί τώρα να επιλέξει μεταξύ δύο εκδόσεων των γνωστών 13-λίτρων μηχανών της Scania σε αυτό το επίπεδο ισχύος. Στην τελευταία διαμόρφωση χρησιμοποιεί μόνο την τεχνολογία μετεπεξεργασίας SCR. "Η επιτυχία μας με την έκδοση του κινητήρα 410 ίππων 13 λίτρων με μόνο SCR μας ώθησε να προχωρήσουμε σε αυτό το δρόμο για να μειώσουμε τόσο την πολυπλοκότητα όσο και την κατανάλωση πετρελαίου," λέει ο Joel Granath, επικεφαλής του Product Management για φορτηγά Scania. "Οι πελάτες μας έχουν τώρα μια σειρά από 18 διαφορετικά μοντέλα Euro 6 κινητήρων για να διαλέξουν. " Οι μηχανικοί της Scania έλυσαν το παζλ της συνάντησης των απαιτήσεων των Euro 6 εκπομπών χρησιμοποιόντας μόνο SCR - παρά το υψηλό εύρος ισχύος - οι πελάτες τώρα 'εχουν αυξημένη ελευθερία επιλογής με απλούστερες λύσεις. Το νέο μοντέλο του κινητήρα Scania - DC13 147 - δεν απαιτεί ούτε υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ούτε ένα ψύκτη EGR."Ακριβώς όπως με το μοντέλο 410 hp που εμφανίστηκε το περασμένο φθινόπωρο με εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου , ο κινητήρας αυτός είναι ιδανικός, ειδικά για τους ευρωπαίους πελάτες μεγάλων αποστάσεων οι οποίοι δίνουν προτεραιότητα στήν χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, χωρίς να θέλουν να εγκαταλείψουν την ισχύ των άλλων κινητήρων Scania», δηλώνει o Granath. «Σύμφωνα με δικούς μας υπολογισμούς η λειτουργία ενός Streamline Scania,θα έχει ως αποτέλεσμα την εξοικονόμηση 1 τοις εκατό των καυσίμων σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας τόσο EGR και SCR." Οι μηχανικοί της Scania έλυσαν το παζλ της συνάντησης των απαιτήσεων των Euro 6 εκπομπών χρησιμοποιόντας μόνο SCR - παρά το υψηλό εύρος ισχύος - οι πελάτες τώρα 'εχουν αυξημένη ελευθερία επιλογής με απλούστερες λύσεις. Το νέο μοντέλο του κινητήρα Scania - DC13 147 - δεν απαιτεί ούτε υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας, ούτε ένα ψύκτη EGR. Οι κινητήρες που χρησιμοποιούν μόνο την τεχνολογία SCR απαιτούν περισσότερο AdBlue, από την άλλη πλευρά. Στην περίπτωση της Scania, αυτό είναι συνήθως κατά μέσο όρο 6 τοις εκατό του ντίζελ, ενώ οι κινητήρες με EGR και SCR συνήθως χρησιμοποιούν μέχρι 3 τοις εκατό. Για εκείνους που θέλουν μεγαλύτερες δεξαμενές ντίζελ, η Scania προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία από δεξαμενές AdBlue, συμπεριλαμβανομένων των ειδικών λύσεων που χρησιμοποιούν κενό χώρο στο εσωτερικό του πλαισίου με έξυπνο τρόπο. Το νέο μοντέλο του κινητήρα έχει, ακριβώς όπως και ο προκάτοχός του, μια πολύ εντυπωσιακή ροπή: μέγιστη ροπή 2.350 Nm και είναι διαθέσιμη ήδη από 1.000 Σ.α.λ. η οποία εξασφαλίζει πολύ καλή οδική συμπεριφορά. «Είμαστε πεπεισμένοι ότι η μηχανή 450 hp Scania με μόνο SCR θα γίνει ένας δημοφιλής κινητήρας », λέει ο Granath. "Χρησιμοποιώντας μόνο SCR για μετεπεξεργασία των καυσαερίων έχει αποδειχθεί ότι οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης, και επίσης εξοικονομεί κάποιο βάρος." "Οι πελάτες Euro 6 που έχουν το πλεονέκτημα να χρησιμοποιούν έως και 100 τοις εκατό βιοντίζελ θα πρέπει να εξετάσουν την ειδικά προσαρμοσμένη έκδοση της σειράς του κινητήρα 450 hp Scania. Αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί τόσο EGR και SCR για μετεπεξεργασία, ακριβώς όπως και πριν. |
||||||
|